.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عدم دریافت تسهیلات برای احیای نساجی
سرمایه گذار ترک در نساجی مازندران گفت: هیچ تسهیلات و اعتباری برای احیا این کارخانه نساجی دریافت نکرده‌ایم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، هولوسی بولدوک عصر دوشنبه در مراسم افتتاح کارخانه دوخت و دوز شماره دو نساجی قائم شهر با بیان اینکه برای احیای دوباره نساجی فقط از آورده خود استفاده کردیم افزود: هیچ تسهیلاتی و اعتباری برای این کارخانه دریافت نکردم وبا امکانات خود این کارخانه را راه اندازی وبه اینجا رساندیم.

وی افزود: اولین اقدام ما این است که یک شرکت بزرگ با بهترین کیفیت داشته باشیم وبتوانیم برای شش هزار نفر را ایجاد شغل کنیم که اولین اصل و قدم است که بایدازاین فرصت بنحو احسن استفاده کنیم.

وی از واردات جنس و کالا از اروپا و ترکیه و ایران خبر داد و تصریح کرد: تا سه ماه آینده کارخانه نخ ریسی و بافندگی و تا شش ماه آینده کارخانه رنگریزی را راه اندازی می کنیم.

بولذوک، از ورود 14 میلیون یورو ماشین آلات و چرخ از گمرک ترکیه و  20 میلیون ازاروپا به ایران خبر داد.

وی با بیان اینکه زمانی که برای بستن قرارداد کارخانه نساجی را دیدم فکر نمی کردم کارخانه خرابه به این کارخانه جدید تبدیل شود.

بولدوک گفت: اول کار با پارچه های مانده در کارخانه کار و تولید را شروع کردیم و اکنون به این امید هستیم با شش هزار نفر یک کارخانه بین المللی خواهد شد و بدنبال این هستیم تا این پروژه بزرگ را به نحواحسن به پایان برسانیم.

بولدوک با اشاره به مشکل کارگران و خانواده های آنها افزود: من کاملا مشکلات آنها را احساس می کنم وبدنبال این هستیم که آنرا رفع کنیم.

وی افزود: باید این شرکت در دنیا نمره یک باشد البته با کمک و حمایت همه این کار عملی می شو


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

کارگر 2 اسفند 1390
چون پول نگرفتید 18 ماه حقوق کارگران را برای تبلیغات در این روزها بلوکه کردید و حالا برایشان اشک تمساح می ریزید ؟
آقای بلدوک مردم قائم شهر بسیار زیرک تر از شما هستند که از کشور ترک یه بیایید برای ما دایه ی مهربان تر از مادر بشوید . جوانان بیکار شهر را به امید استخدام در آستانه انتخابات دعوت به کار کنید و هفته دو ساعت برای آنها آموزش بگذارید ( به مدت شش ماه ) تا ببینید نتیجه انتخابات چگونه است . بجای این سیاه کاری ها ما و آقای اکبری بهتر است به توافق نامه ای که آن را امضا کردید توجه کنید !!
نا شناس 2 اسفند 1390
هر آدم منصفی اگر تغییرات یکسال اخیر، اشتغال و نشاط ایجاد شده در حوزه نساجی را دیده باشد به آفرییندگان آن درود می فرستد.کوتاهی برخی از دست اندرکاران دولتی که نباید به حساب نماینده مردم یا حتی سرمایه گذار خارجی نوشته شود. آقایان مدعی اگر توانمند هستند زحمت بکشند کارخانجات باقیمانده نساجی یا کارخانه دستمال کاغذی و ... را آباد کنند و به همت دیگران نتازند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.038 seconds.